sobota, 20 lutego 2010

Manierka

Jeśli wybieram się na dłuższy wypad do lasu to wodę biorę do plecaka. Ale kiedy idę tylko trochę połazić to przydaje się manierka przytroczona do paska. Postanowiłem taką sobie zrobić. Najlepsze według mnie do tego celu są szare butelki 1 litrowe po napojach energetycznych. Do takiej właśnie butelki dorobiłem pokrowiec. Jako materiał wykorzystałem kawałek nogawki od spodnie. Trzeba ją było zwęzić do szerokości 3mm szerszej niż butelka. Następnie wyciąłem z tego samego materiału koło też trochę większe od butelki i przyszyłem je do spodu pokrowca (pokrowiec należy przewrócić na "lewą" stronę i dopiero wtedy przyszywać koło z materiału).
U góry pokrowca zrobiłem kanalik w przez który został przeciągnięty sznurek i na niego założony ściągacz. 
na środku pokrowca przyszyłem 5cm kawałek taśmy od pasków plecaka żeby można było pokrowiec zawiesić na pasku. Dodałem jeszcze małą kieszonkę.

Efekt końcowy:

2 komentarze:

obrazek 2