sobota, 27 lutego 2010

NÓŻ

Nóż jest dla mnie podstawowym wyposażeniem survivalowym, turystycznym jak i codziennym.  Kiedy idę do lasu biorę średniej wielkości nóż, którym mogę ciąć kije oraz scyzoryk. W czasie jazdy rowerem mam przy sobie multitoola pomocnego w razie awarii roweru a na co dzień scyzoryk leży w kieszeni i również jest bardzo pomocny.
Posiadam scyzoryk firmy meteor. Jest on według mnie bardzo dobry i mi jak najbardziej wystarcza.
Posiada funkcje takie jak:
--- Dwa ostrza (jedno większe a drugie małe),
--- Otwieracz do puszek,
--- Otwieracz do butelek ze śrubokrętem płaskim,
--- Śrubokręt z 8 wymiennymi końcówkami,
--- Szydło,
--- Szczypce uniwersalne,
--- Nożyczki,
--- Korkociąg i wkręcony w niego mały śrubokręt,
--- Haczyk do zapinania guzików,
--- Szpikulec,
--- Pęseta, długopis, szpilka i wykałaczka,

 



  
 





Mój Multitool nie jest firmowy ale sprawdza się wyśmienicie, szczególnie przy naprawie roweru na trasie, suwaka w plecaku czy kurtce. Jego funkcje to: Dwa ostrza, piła do drewna, kombinerki, śrubokręt krzyżakowy i płaski, otwieracz do puszek i butelek ze śrubokrętem płaskim.
 

Moje noże do prac terenowych:


Ten pierwszy nóż jest bardzo wytrzymały. Rąbałem nim spore kawałki drewna. Jego zaletą jest mocna metalowa rękojeść z gumowymi okładzinami dzięki którym trzyma się go pewnie nawet mokrymi rekami. Drugi nóż znalazłem w lesie. Był trochę skorodowany ale został wyczyszczony i pomalowany na czarno, teraz prezentuje się całkiem ładnie. Dorobiłem do niego również pochwę. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

obrazek 2