wtorek, 28 września 2010

Spławik

Wykonałem spławik z kawałka drewna brzozowego. Mogłem przecież kupić w sklepie nowy i się nie męczyć ale przyjemność sprawia mi wykonanie czegoś samemu, a jeszcze większą jak się sprawdza.
Wkrótce dodam relacje z wędkarskiego wypadu podczas którego łowiłem tym spławikiem. Wtedy pierwszy raz  wędkowałem, wcześniej tylko towarzyszyłem koledze podczas łowienia.






Rozpocząłem już pracę nad następnymi: 


PORADY:
--- Dobrze nadaje się do tego celu drewno brzozowe, gruba kora sosnowa, dąb,
--- Na samym końcu trzeba spławik pomalować kilkoma warstwami lakieru bezbarwnego.
--- spławik polecam malować jaskrawymi kolorami dla lepszej widoczności w wodzie (żółty, czerwony, pomarańczowy, niebieski),

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł! Też spróbuję taki spławik wykonać. Czekam na następne posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. warto również wykonac spławik z młodej leszczyny , ponieważ leszczyna jest miękka i lekka i poprzez środek biegnie miękkie tworzywo które można łatwo wydłubac lub przwiercic i w jego miejsce przełozyc antenkę oraz trzonek

    OdpowiedzUsuń

obrazek 2